Czy wiesz, kto jest Twym dzielnicowym?

Na mareckim forum internetowym znów rozgorzała dyskusja na temat bezpieczeństwa w Markach. Na ten temat sporo już łez wylano. Zacząłem się zastanawiać, kto jest dzielnicowym w moim rejonie. O nowym komendancie w Markach już słyszałem, o jego podwładnych (a zwłaszcza o osobie odpowiedzialnej za moją okolicę) jeszcze nigdy. Moja siostra lubuje się w powiedzonku, że dzielnicowy jest jak yeti (wszyscy wiedzą, że jest, nikt go nigdy nie widział). Uśmiechając się pod nosem z tego bon motu poszperałem w internecie. I na stronie internetowej wołomińskiej komendy znalazłem czterech policjantów (uwaga – jest wśród nich kobieta), którzy są dzielnicowymi w Markach. Poniżej publikuję ich nazwiska, telefony i terytorium, którym się opiekują. Może się kiedyś taki kontakt przyda. Wszak dzielnicowy – jak przeczytałem w policyjnym periodyku – „w swojej pracy przez codzienny, bezpośredni kontakt z obywatelami odgrywa rolę naturalnego łącznika między policją a społeczeństwem”. 

Zespół Dzielnicowych Komisariatu Policji w Markach

05-270 Marki ul. Piłsudskiego 95 tel.: (0-22) 781 23 20

Rejon nr 1 sierż. Norbert Rospara tel. służb. 600-997-141

Wykaz ulic w rejonie: Al. Piłsudskiego nr 1-77, Skrzetuskiego, Oleńki, Husarska, Zygmuntowska, Barbary, Longinusa, Zagłoby, Żeromskiego, Wołodyjowskiego, Czarnieckiego, Kmicica, Świerkowa, Keslinga, Sosnowa, Kościuszki, Piotra Skargi, Kilińskiego, Krótka, Krzywa, Barska, Czackiego, Mickiewicza, Staszica, Równa, Polna, Kołłątaja, Głowackiego, Bema, Okólna, 11- Listopada, Architektów, Chemików, Pocztowa.

Rejon nr 2 mł. asp. Marek Żyła tel. służb. 600-997-222

Wykaz ulic w rejonie: Braci Briggsów, Dojazdowa, Dworkowa, Fabryczna, Gagarina, Gerwazego, Gorzowska, Jana Kazimierza, Jagiełły, Jasna, Katowicka, Klucznikowska, Kołobrzeska, Konopnickiej, Kosynierów, Koszalińska, Królowej Jadwigi Kopenika, Krakowska, Lisa Kuli, Leśna, Lotników, Lubelska, Malinowa, Mazowiecka, Mazurska, Olsztyńska, Opolska, Orzeszkowej, Paderewskiego, Pałacowa, Piłsudskiego, Płocka, Płońska, Poznańska, Protazego, Rodziewiczówny, Różana, Sadowa, Skłodowskiej, Słowackiego, Słupecka, Soplicy, Szczecińska, Szkolna, Szpitalna, Szwoleżerów, Sportowa, Szydłowiecka, Traugutta, Tadeusza, Telimeny, Wyspiańskiego ,Warmińska, Warszawska, Wereszczakówny, Wiejska, Wojskiego, Zakopiańska, Zamkowa, Ząbkowska, Zieleniecka, Zielna, Zosi.

Rejon nr 3  sierż. Artur Zalewski tel. służb. 600-997-140

Wykaz ulic w rejonie: Andersa, Asnyka, Bandurskiego, Balladyny, Fredry, Harcerska, Gałczyńskiego, Grunwaldzka, Chocimska, Jesienna, Jutrzenki, Kasztanowa, Karłowicza, Karasińskiego, Kruczewskiego, Kraszewskiego, Kresowa, Kmitówek, Kurpińskiego, Mieszka I, Napoleona, Nałkowskiej, Niemcewicza, Norwida, Odrowąża, Okólna, Parkowa, Pomnikowa, Pieniążka, Promienna, Rejtana, Reymonta, Ustronie, Słoneczna, Stokrotki, Sienkiewicza, Staffa, Szczepowa, Walewskiej.

Rejon nr 4 sierż. Aneta Nasiłowska  tel. służb. 600-997-081

Wykaz ulic w rejonie: Piłsudskiego, Gliniecka, Bagienna, Baśniowa, Batorego, Broniewskiego, Brzozowa, Ceglana, Dobra, Główna, Jana Pawła II, Jaracza, Kręta, Księżycowa, Marsa, Matejki, Miedziana, Modrzejewskiej, Mokra, Morska, Partyzantów, Piłsudskiego, Platynowa,  Popiełuszki, Prosta, Przyleśna, Rybna, Solskiego, Srebrna, Starzyńskiego, Stawowa, Stepowa, Strzelecka, Szczęśliwa, Szeroka, Teligi, Tuwima,   Wiśniowa, Wschodnia, Wspólna, Wyszyńskiego, Zabawna, Zachodnia, Zajączka, Zimna, Złota, Żabia, Żeglarska, Sowińskiego, Odrowąża, Wilcza, Wesoła, Hallera, Dzika, Spacerowa, Pułaskiego, Dmowskiego, Zaciszna, Kwiatowa, Krasińskiego, Piaskowa, Żwirowa, Grażyny, Poniatowskiego, Środkowa, Szymanowskiego, Chopina, Dmowskiego, Piotrówka, Napierskiego, Kossaka, Wybickiego, Sawickiej, Okrzei, Sobieskiego, Marysieńki, Mała, Wąska, Olimpijska, Batalionów Chłopskich, Sowia, Skorupki, Grażyny, Obrońców, Torfowa, Lisia, Rynkowa, Cisowa, Wrzosowa, Poprzeczna, Ziołowa, Nowa, Legionowa, Zielona, Agrarna, Wiosenna, Żytnia, Szarotki, Długa, Radna, Klonowa, Łączna, Szczygla, Pogodna, Krucza, Dębowa, Słowików, Trasa Nieporęcka, Wiewiórki, Wenecka, Letnia, Niecała, Bukowa, Cmentarna, Turystyczna, Wczasowa, Majora Wronia, Billa, Cicha, Łąkówek, Moniuszki, Spokojna, Prusa, Górska, Podgórska, Topolowa, Lipowa, Duża.

10 thoughts on “Czy wiesz, kto jest Twym dzielnicowym?

  1. Uuuuu Panie bracie „u naszzz na pragie” to dzielnicowi (chyba) coraz częściej zaglądają.. a z pewnością prewencja sie pojawia i to coraz częściej (ostatnio o 22 na naszej uliczce stały 2 ‚radiolki’ a zza rogu wyłoniła sie trzecia) nic tylko powiedzieć – koniec świata nastał :)

  2. A ja odbiegając od tematu :
    Chciałem powiedzieć że idealnym kandydatem na Burmistrza lub Radnego w Markach byłby Pan!
    Tym zaangażowaniem itd. Wszyscy co odwiedzają tą stronie wiedzą czemu!
    Ja niedawno skończyłem 18 lat, więc ma Pan już jeden głos!

  3. Kochani,
    Dziekuję za piękne, nienależne mi słowa. Wierzcie mi – są znacznie lepsi ode mnie:)

  4. A ja wracając do tematu: czyżby ul.Małachowskiego nie miało dzielnicowego czy może podlegamy pod p.Anetę?

  5. Zadzwoniłem na komisariat i dowiedziałem się, że Małachowskiego to rejon p.Artura Zalewskiego

Dodaj komentarz

