Uwierzcie, nie lubię pisać o złych rzeczach. Kiedy informowałem na blogu o utracie Orlika, robiłem to naprawdę z ogromnym żalem. Dziś mam jednak „newsika” radosnego. Radosnego, bo wszak z programu Radosna Szkoła, a nazwa zobowiązuje.

W drugiej połowie marca wojewoda ogłosił listę beneficjantów tego rządowego programu. Pieniądze były przeznaczone na zakup pomocy dydaktycznych oraz stworzenie nowych miejsc zabaw dla dzieci w szkołach.

W 2010 roku z Mazowsza 686 szkół otrzyma wsparcie na zakup pomocy dydaktycznych – na łączną kwotę ok. 6,1 mln zł, a 254 placówki zostaną dofinansowane na budowy i modernizację placów zabaw (ok. 17,1 mln zł). Łącznie programem zostanie objętych 940 szkół z terenu województwa” – informuje wojewoda.

Zacząłem sprawdzać. Na początku się zezłościłem, bo nie znalazłem naszego miasta na liście beneficjentów. Lepsze oko miał Jacek Orych. Wypatrzył, że trzy szkoły z Marek dostaną po około 12 tys. na zakup pomocy dydaktycznych. Pieniądze otrzymają: dwójka, trójka i czwórka. Gratulacje!

Tadeusz_1972

