Rower to piękna rzecz. Dziś rano dołączyłem do grona tych mieszkańców, którzy używają jednośladu do załatwiania codziennych spraw. Jednego nie przewidziałem – było dość chłodno, czego efektem jest drapiące gardło. Wracając z piekarni skręciłem w Fabryczną. To tam powstaje nowy market. Dyskusja na forum internetowym na ten temat jakoś przycichła, a tymczasem wciąż nie została rozstrzygnięta sprawa, kto będzie operatorem placówki: Lidl, Biedronka czy może ktoś trzeci…

Jacek podpowiedział mi, że skoro nie ma jeszcze żadnego szyldu, to warto się przyjrzeć… jak jest zbudowane wejście. W Lidlu jest podzielone – jedną stroną wchodzisz, drugą wychodzisz, w Biedronce – nie ma takiego podziału. Podjechałem na rowerze i sprawdziłem: nie ma takiego podziału. A więc nie Lidl. Traf chciał, że przy budynku siedział jakiś pan z ochrony. Chwila miłej pogawędki i wszystko jasne. Mój rozmówca potwierdził, że przy Fabrycznej powstanie Biedronka… I to chyba nie jest – jak mówi młodzież – ściema.

Niezależnie od tego, kto zostałby operatorem sklepu, wybuchnie problem – komunikacyjny. Fabryczna jest uczęszczaną ulicą, a Biedronka – popularnym sklepem. Na dodatek tuż obok są jeszcze światła przy Ząbkowskiej. Kipiszu chyba nie unikniemy 🙂

Tadeusz_1972

