Fani lokalnego internetu znają go z nicku Ikarus. Mieszka w Markach od ponad 20 lat i – jak mówi – kocha miasto tak samo (a nawet bardziej) niż Saską Kępę, gdzie się urodził. Jest studentem V roku prawa w Akademii Leona Koźmińskiego, członkiem Towarzystwa Przyjaciół Marek i ministrantem-lektorem z kaplicy przy Ząbkowskiej. W ostatnich wyborach samorządowych publicznie popierał kandydaturę Janusza Werczyńskiego. Pracuje w grupie IQS, zajmującej się m.in. sondażami. Ma nietypowe hobby – w wolnych chwilach jeździ komunikacją miejską oraz zwiedza pętlę autobusowe i tramwajowe. No i oczywiście jest fanem Legii Warszawa i Marcovii, w której drugim zespole kiedyś grywał. Przed Państwem Paweł Jaczewski, który w przyszłym roku stanie na ślubnym kobiercu…

Kiedy myślę o Markach…

Myślę o mieście, które dynamicznie się rozwija, ale też o takim, w którym jest wiele do zrobienia. Myślę o miejscu, które kocham – mimo wielu niedogodności. 

Cenię to miasto…

Błyskawiczny rozwój i za dogodną komunikację miejską ze stolicą.

Wstyd mi, że w Markach …

Ludzie mało dbają o dobro wspólne, niszczą bezmyślnie rzeczy, z których sami korzystają (np. sygnalizator świetlny). Wyrzucają śmieci do lasu i na ulicę, a potem narzekają, że Marki są zaniedbane. Nie wstyd aż tak bardzo mi za korki, nie wstyd mi aż tak za chodniki i ulice, wstyd mi za ludzi, którzy będą narzekali, ale sami nic nie zrobią, żeby w Markach żyło się lepiej. Wstyd mi, że mieszkańcy naszego miasta nie są z Marek dumni. Wstyd mi, że traktują nasze miasto tylko jako sypialnię, a nie jako miejsce, gdzie można naprawdę fajnie spędzić czas, a proszę mi uwierzyć – można, tylko trzeba poszukać.

Moim ulubionym miejscem jest …

Oczywiście stadion Marcovii, a ponadto Kruczek i kaplica przy Ząbkowskiej

Najbardziej brakuje mi …

Włączania się mieszkańców w inicjatywy lokalne, a z rzeczy przyziemnych to podobnie jak wszystkim brakuje obwodnicy i zorganizowania deptaku/starówki oraz boisk do piłki nożnej.

Gdybym mógł coś zmienić zacząłbym od …

Natychmiastowej zmiany klubu, z którym współpracuje Marcovia. Dla wielu to dziwne, dla mnie sprawa pierwszorzędna.

Gdyby Marki dostały 100 mln zł, wydałbym je na …

Basen i reprezentatywny rynek/deptak w centrum Marek. Pozostałą kwotę przeznaczyłbym na transfery Marcovii.

Burmistrzowi i radnym chciałbym powiedzieć prosto w oczy …

Nie gracie dla stowarzyszeń, partii, ugrupowań, tylko dla Marek. Gracie do jednej bramki. Wierzę w Was, ufam Wam, ale nie bezkrytycznie.

Marki za 10 lat to …

Marki z duża liczbą parków i obwodnicą. Marki z Teatrem Briggsów i Orlikiem.

