Nie tak miały wyglądać te drugie urodziny. 38 stopni gorączki, ból głowy, kaszel praktycznie cały dzień w pozycji horyzontalnej. Dopiero pod wieczór poczułem się po japońsku (czyli jako-tako :)), by podziękować Wam za wspólne 24 miesiące. Tak, tak, dokładnie 25 stycznia 2009 r. popełniłem pierwszy wpis „Marki dla początkujących”. Bardzo wiele się od tego czasu zmieniło. Wówczas pisałem, że niewiele wiem o tym mieście i że chce się go uczyć. Po dwóch latach mogę powiedzieć, że już jestem od niego „uzależniony”. Wraz ze wspaniałymi ludźmi, których dzięki blogowi poznałem w Markach, udało się zrealizować kilka ciekawych projektów. Już wiem, że będą następne i pewnie niedługo będziemy mogli o nich poinformować. A na razie dziękuję, że przez te dwa lata byliście ze mną, że chwaliliście, że krytykowaliście. Czas zacząć pisać rozdział zatytułowany „Marki dla średnio zaawansowanych” 🙂

