Za oknem zimno. Dziur w drogach przybywa. Ostatnio zrezygnowałem z jazdy przez Ząbki. Na Szpitalnej są takie wyrwy, że kierowcy wracający z Warszawy jadą po zmroku po chodniku przy murze psychiatryka. Wracam więc ostatnio Radzymińską i czym prędzej chowam się w domu, nie wychylając nosa poza wejściowe drzwi. Ponarzekam jeszcze chwilę na jakość mobilnych łączy internetowych i już piszę co ciekawego dzieje się w sprawie akcji „Zostaw jeden procent w Markach”. Zaczęliśmy od wysłania Newslettera M@reckiego i zaproszenia mareckiej firmy RIW-BUD, która została głównym partnerem naszego projektu. Kolejnym krokiem było przygotowanie materiałów dla lokalnej prasy. Pierwsza publikacja ukazała się w ubiegłym tygodniu w „Życiu Powiatu na Mazowszu”. Po cichu liczymy, że kolejny artykuł o akcji będziemy mogli przeczytać jeszcze w tym tygodniu.

Uruchomiliśmy też konto na Facebooku. To serwis społecznościowy, który bardzo szybko się rozwija w naszym kraju i zakładamy, że szybko będzie zdobywać fanów w naszym mieście. Ale ponieważ nie samym internetem żyje człowiek, szykujemy także tradycyjne plakaty – będziemy się starać, by ich jak największa liczba znalazła w punktach, które odwiedzacie: sklepach i przychodniach.

Wracamy także do korzeni, czyli przekazu video. Po YouTube sięgnęliśmy przygotowując akcję „Tak dla Obwodnicy Marek”. Wówczas zrobiliśmy to w sposób amatorski, teraz sięgamy po pomoc fachowców. Do naszego nowego przedsięwzięcia dołącza więc marecka agencja public relations PRactions. Dzięki niej przygotujemy filmy promujące akcję, które umieścimy na YouTube. Zatem do zobaczenia!

Reklamy