Pod koniec stycznia stycznia zaapelowałem do mareckich urzędników, by zmodyfikowali (czytaj – poprawili) system informowania o pracach kanalizacyjnych. Z grubsza chodziło mi o to, by informacje o robotach, które przecież są istotnym utrudnieniem dla mareckich kierowców, były szybciej publikowane, lepiej widoczne i szerzej kolportowane. Sformułowałem wówczas trzy życzliwe postulaty:

1. Pamiętajcie, by informować w internecie o robotach kanalizacyjnych PRZED ich rozpoczęciem

2. Proponuję wyraźniej zaznaczyć dziennik budowy kanalizacji (zdjęcie!) i wciągnąć go na górę miejskiego portalu (lewy róg – tam, gdzie są informacje o pomocy dla pogorzelców i szczepieniach dla emerytów)

3. Sugeruję także używanie systemu sms do informowania o utrudnieniach na drodze – może z odsyłaczami na stronę http://www.marki.pl?

Cieszę się, że jesteśmy na dobrej drodze. Postulat numer dwa został dość szybko zrealizowany. Postulaty numer jeden i trzy – w ostatni piątek. Dostałem miejskiego esemesa, który uprzedza mnie, że od poniedziałku zaczynają się prace przy Okólnej, a o szczegółach mogę przeczytać na miejskiej stronie. Tak trzymać!

