…publicznie poprosiła o postawienie brakującego znaku drogowego przy ul. Wczasowej. Wtedy przypomniałem sobie, że obiecałem (czytelnikom, kierowcom, pieszym), iż wyślę informację o nienajlepszej sytuacji ze znakami przy ul. Ząbkowskiej. Dodatkowej motywacji dodał mi Adam Stachoń, naczelnik Wydziału Zarządu Dróg, który – odpisując pani Justynie – zaznaczył, że przetarg na wybór firmy, która będzie zajmie się renowacją oznakowania, został już rozstrzygnięty. Wygrało go konsorcjum dwóch firm: MP – Projekt i Wimed, oferując 43,8 tys. zł. Stąd w piątkowy wieczór, gdy już wszyscy myślą o weekendzie, odrabiałem zaległości i popełniłem następujące pismo, które posłałem na adres drogi@marki.pl Oto jego treść:

Szanowni Państwo,

W związku z przetargiem na renowację poziomego i pionowego oznakowania miasta wnoszę o wykonanie następujących prac przy ul. Ząbkowskiej:

Skrzyżowanie ul. Ząbkowskiej z ulicą Leśną:

– w zakresie oznakowania poziomego należy odmalować pasy na przejściu dla pieszych

– w zakresie oznakowania pionowego – jadąc od strony Ząbek – brakuje znaku informującego kierowców o przejściu dla pieszych

Skrzyżowanie ul. Ząbkowskiej z ul. Szkolną

– w zakresie oznakowania poziomego należy odmalować pasy dla pieszych – zarówno w ul. Ząbkowskiej jak i Szkolnej

– w zakresie oznakowania pionowego – z obu stron ul. Ząbkowskiej brakuje znaków informujących o przejściu dla pieszych

Z uwagi na bezpieczeństwo pieszych i kierowców wnoszę o wykonanie powyższych prac. Z wyrazami szacunku

Tadeusz Markiewicz

PS. Jeśli widzicie u siebie braki, piszcie do urzędu. Druga taka okazja szybko może się nie trafić.

