jolabobelW Markach mieszka od 15 lat. Jest absolwentką wydziału ekonomii o specjalności gospodarka samorządowa, dlatego interesuje się lokalnym życiem. Jest miłośniczką thrillerów i ogrodów, a od niespełna roku blogerką. Znajdziecie ją pod adresem http://markizieleniec.blog.onet.pl/. Kwestionariusz marecki wypełniła Jola Bobel, z którą niedawno po raz pierwszy spotkałem się pchlim targu.

Kiedy myślę o Markach…

widzę miasto, które ma potencjał rozwojowy, nie w pełni jeszcze wykorzystany

Cenię to miasto…

za obszary zieleni, wśród których przyszło mi mieszkać

Wstyd mi, że w Markach …

niszczejące kamienice przy al. Piłsudskiego wciąż szpecą to miasto

Moim ulubionym miejscem jest …

dom i ogród, który sobie stworzyłam

Najbardziej brakuje mi …

lokalnej „asfaltówki” i komunikacji wewnętrznej (autobusów)

Gdybym mogła coś zmienić, zaczęłabym od …

zmiany niektórych radnych, wypalonych, bez wizji i chęci pracy na rzecz miasta i mieszkańców

Gdyby Marki dostały 100 mln zł, wydałbym je na …

estetykę miasta i poprawę infrastruktury drogowej

Burmistrzowi i radnym chciałbym powiedzieć prosto w oczy …

zacznijcie współpracować, szanować i słuchać głosu mieszkańców

Marki za 10 lat to …

miasto z obwodnicą, estetyczne architektonicznie, z dobrym zapleczem oświatowym, miejscami do wypoczynku i rekreacji, kawiarniami i ludźmi, którym zależy na rozwoju naszej małej ojczyzny.

