Na moim ukochanym poletku blogowym zrobiłem kilka zmian. Przede wszystkim raz na jakiś czas warto zmienić design. Poprzedni nie do końca mi się podobał, ten – choć wybrany dość przypadkowo (oj, coś mi się kliknęło 🙂 ) – od razu przypadł mi do gustu. Oczywiście wymieniłem główne zdjęcie (wordpressowe przedstawiało jakieś wnętrza pałacowe). Ponieważ najbliższe lata (daj Boże) będą stały pod znakiem inwestycji w mieście, dlatego – na dobry początek – zamieściłem zdjęcie z ubiegłorocznych prac drogowych przy Grunwaldzkiej.

Kolejne zmiany dotyczą lewej kolumny. Na samej górze pojawiła się ikonka pogodowa. Jeśli w nią klikniecie, przejdziecie na stronę wunderground.com, która podaje nie tylko aktualne dane ze stacji pogodowej zainstalowanej niedawno w urzędzie miasta, ale również dziesięciodniową prognozę (10-Day Weather Forecast). Choć mam cichą nadzieję, że będziecie odwiedzać moją stronę nie tylko dla sprawdzenia aury 🙂

Na stałym miejscu pozostaje ikonka NaprawmyTo, czyli wejście do serwisu do zgłaszania usterek w miejskiej infrastrukturze. Ale tuż pod nią kolejną nowość, tym razem już nie związana z naszym miastem, lecz moimi samorządowymi zainteresowaniami. To nieporadne wpisy na twitterze, który – obok Facebooka – staje się w naszym kraju najpopularniejszym medium społecznościowym. Co tu więcej pisać – po prostu wejdźcie tam, poklikajcie i… weźcie mnie pod lupę na stałe. Opinie – także te krytyczne (a może przede wszystkim) – są mile widziane!

Czyli zmiany na blogu x 3. Mam nadzieję, że #dobre 🙂

