13898758_1124188220968899_1510752240_oWybrałem się rano po bułki. Przetarłem oczy z zdziwienia. Takiego pozytywnego. Ratusz pochylił się nad dziurami w Ząbkowskiej. Również tymi, którymi zgłaszałem przez serwis Naprawmyto. Czym prędzej ubrałem strój biegacza i wyleciałem, by udokumentować ten stan rzeczy. A tu druga niespodzianka. Otóż pracownik ratusza lub firmy wykonawczej szedł i zaznaczał kolejne miejsca w Ząbkowskiej do naprawy. Zasugerowałem mu, żeby nie żałował spreju (biały kolor). W rozmowie przyznawał, że cała ulica jest do sfrezowania. Tyle że dopóki trwa budowa obwodnicy, nikt nie zdecyduje się na utrudnienie ruchu wzdłuż Ząbkowskiej. Dobre więc i łatanie dziur. Tylko więcej śmiałości, ratuszu! I nie żałuj spreju!

Ps. Naprawiony też został chodnik na rogu Płockiej i Różanej. Przydałoby się jeszcze tam załatać dziury w drodze

